Prioriteringar





Jag och mina kära fru Sam kom häromdagen att tänka på hur olika prioriteringar vi människor kan ha, även människor som är i ungefär samma ålder kan ha extremt olika prioriteringar och önskemål. Jag fyller arton om 9 dagar (eller 8 beroende på hur man räknar) och det som står överst på min önskelista är en diskmaskin. Sam som är min inneboende håller helt med mig om att en diskmaskin skulle förenkla livet avsevärt. Men en av våra vänner, vi kan kalla henne "ginger" hon fyller 17 snart och det hon önskar sig mest i hela världen är en igelkott. Det är lite lustigt hur olika det kan se ut egentligen, men det är det som gör oss människor så fantastiska, vi är alla unika. Dock börjar jag undra om jag och Sam håller på att utvecklas till en och samma person...? Hhahahah nejdå, men jag älskar min Saaaaaam! ♥

Btw, så hoppas jag att Ginger får sin Igelkott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0