Morning after the storm

Det var som om något brast inom mig. Jag vaknade, dagen efter festande. Jag var inte bakis, men trots det så återkom en tanke "Jag ska aldrig mer dricka". Jag mådde inte dåligt alls fysiskt men jag fick känslan av att ha gjort något. Något väldigt dumt. På sätt och vis hade jag ju det, jag gav mig själv till en annan. I desperationen av att inte kunna få dig. Jag ångrar mig. Jag gav mig själv till någon som vill ha mig, som hoppas på mer än vänskap. "Jag måste sluta upp med det här" sa jag till mig själv. "Kanske måste mitt drickande få ett slut? Har jag gått för långt?". Det blir mycket tänkande för min del framöver...

Ps. Jag kommer bli vräkt. :( Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0