EKELPEKEL

För en stund sedan så satt jag på tunnelbanan på väg hem, jag satt där och var lite allmänt cynisk. Jag tänkte "vad är det egentligen för en värld vi lever i?". Jag kastade en blick på personen som satt bredvid mig och fick svaret; Tydligen är detta en värld där en man kan sitta och RUNKA öppet på tunnelbanan utan att någon gör något åt det. Efter den lilla uppenbarelsen sprang jag av tåget så fort det bromsat in på nästa station... Och ja, jag är lat. Den första delen av texten snodde jag från min egen facebook. Orkade inte skriva det en gång till. Hur som helst så är var det så jävla vidrigt. FYFAN...



Bara för att det hela skedde "on a subway"...
För en stund sedan satt jag på tunnelbanan på väg hem, jag satt där och var lite allmänt cynisk. Jag tänkte "vad är det egentligen för en värld vi lever i?". Jag kastade en blick på personen som satt bredvid mig och fick svaret; Tydligen är detta en värld där en man kan sitta och RUNKA öppet på tunnelbanan utan att någon gör något åt det. Efter den lilla uppenbarelsen sprang jag av tåget så fort det bromsat in på nästa station...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0