Smalville copy cat på saw?



Hej igen!
Imorse så mådde jag inte så bra så jag stannade hemma från skolan, när jag satte på tv:n så fanns det inte mycket att se så det slutade med att jag såg på smalville. Avsnittet hette "mercy" och det var verkligen en ripoff på saw, Killen på bilden blev instängd i ett rum och där satt en kille i en tv apparat med en mask och han sa "Do you wan't to play a game?" och lät nästan exakt som i saw. För att komma ut ur rummet var han tvungen att gå på ett galler golv med eld under så att varje steg var olidligt smärtsamt, han var samtidigt tvungen att balansera högantändlig vätska i hinkar. När han kommit till slutet av rummet var han tvungen att balansera hinkarna på en krok och på så vis kulle dörren öppnas... Alltså allt var EXAKT som i saw. Filmen saw kom först så alltså har manusförfattaren till smalville snott hela konceptet... Hur fan kom de undan med det? Hahahaha alltså jag kunde inte hålla mig för skratt man kan väll inte stjäla en story så där rakt av, speciellt inte från en av de kändaste filmerna genom tiderna? Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0