Reklam



Hej bloggen!

Jag har just fått min första reklam som är skriven till MIG i MITT namn. Haha det känns som ett stort steg in i vuxenvärlden att få reklam! :D Däremot är reklam kanske inte så roligt men iaf!
Imorse när jag skulle gå ut genom dörren så fick jag plötsligt rätt så stark yrsel, kändes liksom ostadig på benen och lite skakig typ. Det höll i sig jätte länge, när jag kom till skolan hade jag fortfarande yrsel. Då fick min mentor (som är sjuksköterska) ta blodtryck på mig, jag hade faktiskt ganska lågt blodtryck, lägre än jag brukar iaf. Jag brukar ligga kring 120/70 typ. Men då låg jag på typ 95/40. Skuuuuuumt! Jag som hade sovit mycket, ätit en ordentlig frukost och druckit massa vatten....
Jag har också fått lära mig att ta blodsocker det var as niiiice. Vår praktiksamordnare hade diabetes så han berättade lite för oss om det, dessutom visade han och berättade om alla sina skador. Hahaha han hade ju fler skador än en krigsveteran! :D

Puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0