Ögonfrans serum

...

Hej!
Tänkte bara att jag skulle passa på att visa att sånt här ögonfrans serum faktiskt fungerar, det är dyrt som fan men jag testade det för några månader sen och så här långa ögonfransar hade jag efter att ha använt produkten i ungefär 6 veckor:



Det var faktiskt helt sjukt hur bra det fungerade... Ser fan ut som lösögonfransar... Det enda minuset är att man blir lite röd runt ögonen och det var därför jag slutade använda det. (Och för att det är SVINDYRT) Jag var trött på att behöva använda massor med smink runt ögonen för att täcka det röda. Utan smink såg jag ut som en cancerpatient ungefär. Men det kan ju ha berott på att jag har känslig hy så denna produkt får fyra av fem toasters! Super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0