Issues



Hej bloggen!


Jag har tänkt på en sak. Kan man vara kär i någon trots att det inte finns någon som helst kroppslig attraktion? Det borde ju ingå någon form av kroppslig dragningskraft för att det verkligen ska vara kärlek... Eller? I så fall har jag aldrig varit kär på riktigt? Det är ju inte så att jag inte har någon sexualdrift, för det har jag. Men jag har aldrig känt mig direkt dragen till någon som jag har varit tillsammans med... As konstigt. Det är något som jag insåg nyligen. Däremot är det lätt att känna sig dragen till någon som man INTE är tillsammans med eller någonsin kommer bli tillsammans med. Jag vill ALLTID ha det som jag inte kan få... Issues?

One more thing, sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me.

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du kanske helt enkelt inte träffat rätt?

Sen kan man ju vara kär på olika sätt..man kan ju vara kär i sin bästa vän men att det är en anann kärhet än i sin pojkvän t ex.

2011-02-09 @ 10:40:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0