Fjärilar i magen.



Hej bloggen!

Den absolut snyggaste människan jag någonsin har sett la till mig på msn i torsdags, vi har pratat as mycket sen dess. Var uppe hela natten och bara snackade. Så fint namn har han också... Men vi kan kalla honom "A" Eller Mr.Perfect! :D Hhahaha skämt åsido...
Jag har ju ingen aning om hur vi funkar irl, men hoppas att det funkar bra för gillar det jag sett och hört hitills i alla fall! ;)
Nu får jag massa höga förväntningar och det är dumt får då blir man bara besviken... Men vi ska typ träffas imorgon i alla fall! Får se hur det går... :D Önska mig lycka till! Jag är fett nervös... Han är typ waaaaay out of my leauge...

Bild utan smink btw heheheheheheh... 

Puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0