Aj...





Hej bloggen!

Jag mår så jäkla dåligt... Jag låg nyss ner och vilade och tyckte att pulsen kändes hög så jag räknade slagen, jag kom upp i ungefär 115 slag/per minut. Dessutom fryser jag så jävla mycket. Det här känns fan inte bra. Inte alls. Igår så stannade hjärtrytmen upp i några sekunder flera gånger. Då låg jag inte ens ner även om det är då jag oftast får rytmproblem... Det är så jäkla läskigt när hjärtat stannar, även om det bara gör det under högst fem sekunder åt gången. Man känner hur hjärtat nästan krampar som om det gör sitt bästa för att försöka ådstakomma ett slag, men slaget kommer inte. Trycket man får över bröstet får en att för ett ögonblick tro att det är dags att dö.
Jag var med mystiska "A" igår och försökte att inte låtsas om när hjärtat dummade sig... För vad ska han tro egentligen? Vill ju inte vara den som klagar.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men usch stackare!

hoppas det ordnar sig bums!

2011-02-23 @ 16:49:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack! Vad snäll du är! :)

2011-02-23 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0