Long time ago.

En del tid har passerat sedan jag sist skrev i den här bloggen. Mycket har hänt, men samtidigt inget alls.

Jag behöver ett tecken, visa åtminstone att jag är på rätt spår. För jag känner mig vilse.
Jag famlar i mörkret efter det jag tror att jag vill ha men det är aldrig tillräckligt.
För hur mycket jag än hoppas så finns där ingenting att finna, mörkret omfamnar mig.
Jag kan inte andas. Hopplösheten dränker mig. Kväver mig. Förtär mig innifrån.
Jag vill fly, men jag kan inte. För jag vet inte ens vad det är jag flyr ifrån.
Jag vet bara att jag måste bort bort.
Vad vill ni ha av mig?




Bilden är helt orelaterad till den ovanstående texten. Det råkar bara vara så att jag tycker om den här bilden på mig och Sófia! :) ♥ Även om jag ser lite ut som en alien... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0